Diagnoza funkcjonalna umiejętności matematycznych

„Rodzicu, jeśli zauważasz u swojego dziecka problemy w uczeniu się matematyki, które mogą świadczyć o specyficznym ich charakterze zapraszamy na diagnozę funkcjonalną umiejętności matematycznych. Zaczynamy diagnozować już od maja w oparciu o najnowsze narzędzia.”

Gabinet Terapii Dziecięcej KUBUŚ poleca diagnozę funkcjonalną umiejętności matematycznych dla dzieci i młodzieży wykazujących wybiórcze trudności:
– tylko w uczeniu się matematyki,
– współwystępujące przy trudnościach z języka polskiego i innych przedmiotów :
– w sytuacji , kiedy wydaje się, że dziecko reprezentuje wyższy poziom tych umiejętności, niż przewiduje program danej klasy.
Badanie przewidziane jest dla klas I- VI szkoły podstawowej oraz gimnazjum. Niebawem oferta rozszerzy się o badanie grup przedszkolnych i ponadgimazjalnych.Wynik badania może posłużyć jako punkt wyjścia do skonstuowania dostosowań wymagań dla dziecka w szkole, uzupełnienie diagnozy Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej oraz stać się wyznacznikiem skonstuowania indywidualnego programu edukacyjno- terapeutycznego.